جلسه برنامه ریزی درس سلامت طلاب حوزه های علمیه در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه برنامه ریزی درس سلامت طلاب حوزه های علمیه در معاونت بهداشتی دانشگاه روز یک شنبه 19 تیر ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارایی معاون فنی، کارشناس مسئول و کارشناس آموزش و ارتقاء سلامت معاونت و معاونان آموزشی حوزه های علمیه خواهران و برادران استان سمنان حضور داشتند، پس از بیان اهداف برگزاری جلسه توسط معاون بهداشتی، گزارشی توسط معاونین آموزشی حوزه های علمیه در خصوص تعداد طلاب محصل در استان و تعداد مدارس علمیه تحت پوشش ارائه شد.
در ادامه ضمن مرور اهمیت آموزش گروه های هدف مختلف جامعه از جمله طلاب و بهره مندی از ظرفیت طلاب در امر آموزش سلامت، بر لزوم همکاری و هماهنگی های بین بخشی تاکید گردید و مقرر گردید با همراهی فعال و موثر دو حوزه، برنامه ریزی جهت تدریس دو واحد درس سلامت به طلاب محصل حوزه های علمیه صورت پذیرد.