جلسه آموزشی پیرامون بهداشت و سلامت جسم و روان در بیمارستان ولایت

جلسه آموزشی پیرامون بهداشت و سلامت جسم و روان در بیمارستان ولایت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ واحد آموزش سلامت بیمارستان به مناسبت هجدهم فروردین روز جهانی بهداشت و سلامت جلسه آموزشی پیرامون بهداشت و سلامت جسم و روان را با سخنرانی نیره هراتی روانشناس بالینی بیمارستان برگزار کرد.

در این جلسه هراتی در خصوص اهمیت و ضرورت حفظ و ارتقای سلامت جسم و روان، عوامل موثر بر سلامت روان توضیحاتی را ارائه داده و در ادامه کلیپ‌هایی با مضمون نقش نگرش و باور افراد در ارتباطات پخش شد. 
  • کد خبر : 43351
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *