جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه برگزار شد

جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز دوشنبه هفدهم مهر ماه سال جاری جلسه آموزشی و توجیهی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن همایش امام رضا (ع) مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) برگزار شد.

در این برنامه آموزشی که دکتر ثامنی مدیر گزینش دانشگاه، کارشناسان ستادی گزینش، رئیس، مسئولان بخش ها و مدیران مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) سمنان حضور داشتند، مطالبی در راستای آشنایی با ضوابط و قوانین گزینش برای حاضران در جلسه بیان شد.

دکتر حمیدرضا ثامنی مدیر گزینش در راستای کلیات ضوابط گزینش مطالبی ارائه نمود و سپس به سوالات حاضران در جلسه، پاسخ داده شد.

  • کد خبر : 46992
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *