جشنواره غذاهای بومی و محلی در شهرستان سرخه برگزار شد

جشنواره غذاهای بومی و محلی در شهرستان سرخه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه سال جاری جشنواره غذاهای بومی و محلی شهرستان سرخه در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار شد.

این جشنواره به همت فرمانداری شهرستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره ورزش و جوانان، شهرداری، کمیته امداد و... درراستای معرفی غذاهای بومی و محلی و تاکید بر مصرف غذای سالم برگزار و در پایان ضمن معرفی غذاهای برتر از افراد منتخب قدردانی شد.

 
  • کد خبر : 47628
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *