جشنواره غذاهای بومی و محلی در شهرستان سرخه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه سال جاری جشنواره غذاهای بومی و محلی شهرستان سرخه در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار شد.
این جشنواره به همت فرمانداری شهرستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره ورزش و جوانان، شهرداری، کمیته امداد و... درراستای معرفی غذاهای بومی و محلی و تاکید بر مصرف غذای سالم برگزار و در پایان ضمن معرفی غذاهای برتر از افراد منتخب قدردانی شد.
لینک کوتاه خبر :