تقدیر و تشکر بیمار بستری در بیمارستان امیرالمومنین (ع) از کادر درمان و کارکنان این بیمارستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیمار پگاه خسروی بیمار بستری در بخش VIP مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) از زحمات رئیس، کادر درمان و کارکنان این بیمارستان قدردانی کرد.
این بیمار با ارسال نامه ای خطاب به رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) از زحمات دکتر درزی رئیس، دادخواه مدیر، لقایی مدیرخدمات پرستاری، سیادت مسئول واحد شیرمادر، همتی مسئول بخش VIP، پرستاران و بهکاران بخش VIP، بلوک زایمان و اتاق عمل در طول مدت بستری خود در این مرکز تقدیر و تشکر نمود.
لینک کوتاه خبر :