تقدیر و تشکر از کارشناسان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در ارزشیابی تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور

تقدیر و تشکر از کارشناسان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در ارزشیابی تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر شیرین جلالی نیا رئیس مرکز توسعه هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی از کارشناسان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه که در فرآیند ارزشیابی سالانه فعالیت های تحقیقات و فناوری مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور مشارکت داشته اند، تقدیر و تشکر نمود.

در متن این پیام اینگونه آمده است:

با سلام و احترام؛

ارزشیابی سالانه فعالیت های تحقیقات و فناوری مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور اقدامی ملی با دستاوردهایی ارزنده است، که در تعاملی مستمر و فزاینده با حوزه های تحقیقات و فناوری مرهون تلاش نحسین برانگیز کارشناسان مسئول این امر، محقق می گردد. براین اساس، تقارن بهار قرآن و طبیعت فرصتی است مغتنم برای قدردانی از همراهی ارزشمند سرکارعالی/جنابعالی در تکمیل این فرآیند. سلامتی مستدام و توفیق روزافزونتان در مسیر تعالی علم و تحقیقات ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

دکتر شیرین جلالی نیا

رئیس مرکز توسعه هماهنگی و ارزیابی تحقیقات

  • کد خبر : 55400
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *