تقدیر از برگزیدگان طرح خانه های بهشتی ( ویژه ماه مبارک رمضان )
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح خانه های بهشتی ( ویژه ماه مبارک رمضان ) ویژه فرزندان فرهیخته دانشگاه با حضور دکتر علی خالقیان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، مدیران و جمعی از قرآن آموزان به همراه والدین شان در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
در این مراسم معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم به حاضرین بیان داشت: باعث خوشحالی است در جشنی که با حضور شما خانواده های محترم و عزیزانی که با تربیت چنین فرزندانی باعث افتخار دانشگاه شده اند برگزار شده و امیدواریم موفقیت ها و کارکرد آتی دانشگاه با حمایت ها و همراهی شما بزرگواران ادامه و افزایش یابد.
دکتر علی خالقیان ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این دوره طرح خانه های بهشتی ( ویژه ماه مبارک رمضان ) بتوان ضمن فرهنگ سازی بیشتر در خصوص توسعه فعالیت های قرآنی، زمینه انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام وحی فراهم شود.
در خاتمه این جشن از فرزندان ممتاز با اهدای جوایز تقدیر و تشکر به عمل آمد.