تاکید سرپرست دانشگاه بر پیشرفت پروژههای عمرانی دانشگاه در مسیر خدمترسانی مطلوبتر به مردم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی پیرامون پروژه های عمرانی دانشگاه در روز دوشنبه 13 مرداد ماه ۱۴۰۴ با حضور دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه، دکتر بهپور یوسفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه، دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه و جمعی از مدیران در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، مهندس علی فدایی اسلام سرپرست مدیریت توسعه و تأمین منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی دانشگاه گزارشی جامع از وضعیت فعلی پروژههای عمرانی در حال احداث دانشگاه ارائه و ضمن اشاره به درصد پیشرفت فیزیکی پروژهها، چالشها و موانع موجود را تشریح و پیشنهادهایی برای تسریع در روند اجرایی پروژهها مطرح نمود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این جلسه با تأکید بر اهمیت اتمام پروژههای دردست احداث، اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی مدیریت دانشگاه در دوره جدید، تعیین تکلیف و تکمیل پروژههای عمرانی در راستای توسعه زیرساختهای درمانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه است. تأخیر در اجرای این پروژهها به معنای به تعویق افتادن ارائه خدمات مناسب به مردم است و ما موظف هستیم با مدیریت زمان، منابع و نیروی انسانی، بهرهبرداری از این پروژهها را تسریع بخشیم.
دکتر علی رشیدی پور ادامه داد: تکمیل پروژههای عمرانی به ویژه مراکز درمانی، نه تنها زیرساختهای فیزیکی دانشگاه را ارتقا میدهد، بلکه مستقیماً بر کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی تأثیرگذار خواهد بود. دانشگاه با تمام ظرفیت خود تلاش خواهد کرد تا با همافزایی درونسازمانی و استفاده از ظرفیتهای قانونی، موانع اجرایی را برطرف و گامهای مؤثری در راستای خدمترسانی مطلوبتر به مردم برداشته شود.
در ادامه، اعضای حاضر در جلسه با تمرکز بر بهینهسازی منابع و تسریع در تکمیل پروژههای اولویتدار ، به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین پیرامون تخصیص منابع، تأمین تجهیزات، هماهنگی با پیمانکاران و راهکارهای بهبود نظارت بر پروژهها تصمیمگیری شد.