تأکید بر افزایش همکاری‌ های دو جانبه در دیدار مدیرکل ثبت احوال استان سمنان با دکتر رشیدی پور سرپرست دانشگاه

تأکید بر افزایش همکاری‌ های دو جانبه در دیدار مدیرکل ثبت احوال استان سمنان با دکتر رشیدی پور سرپرست دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امیر کاظمی مدیرکل ثبت احوال استان سمنان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با دکتر علی رشیدی‌ پور سرپرست دانشگاه دیدار و پیرامون توسعه همکاری‌های دوجانبه به‌ویژه در زمینه ثبت دقیق و به‌موقع موالید به گفت‌وگو پرداخت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به نقش حیاتی آمارهای دقیق در برنامه‌ریزی‌های سلامت، بر لزوم هماهنگی کامل میان بیمارستان‌ها و ثبت احوال در ثبت آمار حیاتی ( آمار چهارگانه شامل ولادت، ازدواج، طلاق و وفات) تأکید و خاطرنشان کرد: اطلاعات جمعیتی به‌روز و ثبت دقیق آمار حیاتی نه تنها برای نظام سلامت، بلکه برای مدیریت کلان استان از اهمیت بالایی برخوردار است و دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل برای همکاری بیش از پیش و تسهیل این روند را دارد.

همچنین مدیرکل ثبت احوال استان سمنان نیز با قدردانی از تعامل مثبت دانشگاه، خواستار تعامل و همکاری بیشتر درراستای ارتقای تبادل داده‌ها و تسریع در روند ارسال اطلاعات حیاتی از مراکز درمانی به ثبت احوال شد.

در این دیدار، طرفین ضمن تأکید بر اهمیت به‌روزرسانی اطلاعات جمعیتی و بهبود فرآیندهای ثبت رویدادهای حیاتی، به بررسی راهکارهای تقویت ارتباط میان مراکز درمانی و اداره ثبت احوال استان پرداختند و بر استمرار جلسات مشترک و پیگیری اجرای راهکارهای توافق‌شده جهت ارتقای سطح خدمات‌رسانی تأکید کردند.

 

  • کد خبر : 56330
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *