بیست و یکمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی برگزار شد

بیست و یکمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بیست و یکمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی روز سه شنبه 15 آبان ماه سال جاری با حضور دکترسید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارایی معاون فنی مرکز بهداشت استان و تمامی مدیران و کارشناسان حوزه معاونت بهداشتی در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تمامی واحدهای فنی به ویژه گروه جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس برای فعالیت های انجام شده در راستای رشد جمعیت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نمود.

دکتر سید سعید کسائیان موضوع جمعیت و برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع را به عنوان اولویت اصلی در حال حاضر در معاونت بهداشتی دانست و ضمن اعلام اولویت های مد نظر برای اجرای برنامه ها در سطح معاونت بهداشتی، به لزوم توجه اساسی به بازنگری و تدوین برنامه استراتژیک و در نظر گرفتن اسناد بالادستی، برنامه های جدید و ... در تهیه برنامه استراتژیک تاکید نمود.

در ادامه مصوبات مطرح شده جلسه قبل مورد بازخوانی و بررسی قرار گرفت و هر یک از همکاران حاضر در جلسه در مورد مباحث مطرح شده نظرات خود را بیان نمودند.

.

 

  • کد خبر : 54173
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *