بیست و دومین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیست و دومین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارایی معاون فنی مرکز بهداشت استان، علیرضا مصدق دانشگاه، ملیحه باقری رئیس امور مالی ستاد معاونین دانشگاه و مدیران واحد های معاونت بهداشتی در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مطابق جلسات گذشته در جهت دانش افزایی همکاران مقاله ایی در خصوص بازیافت و مدیریت پسماند توسط مونا شعیری سرپرست گروه سلامت کار معاونت تشریح و بررسی شد و در ادامه دکتر سید سعید کسائیان ضمن اعلام اولویت های مالی معاونت بهداشتی به اهمیت تامین منابع مالی برای پرداخت هزینه های مرتبط با تجهیزات پزشکی، دارویی و ... پرداخت.
همچنین در این جلسه آذر نظامی رئیس گروه جوانی جمعیت گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح دانشگاه از ابتدای ابلاغ قانون تا کنون ارائه نمود و سپس مصوبات مطرح شده جلسه قبل مورد بازخوانی و بررسی قرار گرفت و هر یک از همکاران حاضر در جلسه در مورد مباحث مطرح شده نظرات خود را بیان نمودند.
در پایان مهندس دارائی از گروه سلامت کار معاونت بهداشتی برای انجام اقدامات در راستای بررسی وضعیت ارگونومی کارکنان تقدیر و تشکر کرد.