به مناسبت هفته سلامت مسابقات ورزشی در بیمارستان معتمدی برگزار شد

به مناسبت هفته سلامت مسابقات ورزشی در بیمارستان معتمدی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت چهارمین روز هفته سلامت با شعار جامعه سالم و رشد تولید، به همت امور بانوان بیمارستان معتمدی گرمسار مسابقات ورزشی در رشته های دارت ، تنیس روی میز و فوتبال دستی در بیمارستان معتمدی برگزار گردید.

این مراسم ورزشی با هدف افزایش تحرک و نشاط کارکنان در رشته های مختلف ورزشی برقرار گردید و با اهدا کارت هدیه از نفرات برگزیده مسابقات قدردانی به عمل آمد.

  • کد خبر : 43826
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *