به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش سرو قامتان در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه سوم مهر ماه سال جاری به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، همایش سرو قامتان در سالن امام رضا علیه السلام ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مقدس و یاد و خاطره سرو قامتان همیشه جاوید تاریخ مراسمی به همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین بیابانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان، مدیران ،کارکنان دانشگاه و جمعی از بانوان همکار و افتخار آفرین در دوران دفاع مقدس برگزار شد.
در این همایش سرهنگ دخانیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، بیان داشت: بیان ارزشهای دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگویی برای نسل جوان به بهترین شیوه ممکن یادآوری شده و به شکل تجلی از خودگذشتگی ها به نمایش درآید.
وی ضمن بیان خاطراتی از دوران حضور خویش در جبهه و خاطراتی از رشادتها و دلاوری های رزمندگان در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خون های پاک هموطنانی است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد و رزمندگان دفاع مقدس برای حفظ انقلاب اسلامی شجاعانه از میهن اسلامی دفاع کردند تا امروز بتوانیم با حفظ استقلال به عنوان یک قدرت اثر گذار در منطقه باشیم.
سرهنگ دخانیان بیان داشت: اگر امروز با خاطری آسوده زندگی میکنیم و امنیت داریم به برکت جانفشانی عزیزانی است که روزی هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از جان و مال و ناموس این کشور دفاع کردند.
در ادامه مراسم خاطره گویی توسط دکتر آئینه وند عضو هیئت علمی دانشگاه، اشرف صالحیان پرستار و زیبا ترابی پرستار از بانوان همکار و افتخار آفرین در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این مراسم بود و در پایان با اهدایی هدایایی از این عزیزان قدردانی شد.