بزرگداشت هفته سلامت روان در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان

بزرگداشت هفته سلامت روان در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته سلامت روان (18 الی 24 مهر ماه) با شعار امسال " اولویت امروز، سلامت روان در محیط کار" ، ویژه برنامه بزرگداشت هفته سلامت روان در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان برگزار شد.

این مراسم تحت عنوان " تریبون آزاد " و با محوریت چالش های کارکنان در محیط کار  با سخنرانی دکتر بهروز کارگری روانشناس و پژوهشگر بالینی  با موضوع " شادکامی " در محوطه مرکزی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت با حضور جمعی از کارکنان این مرکز برگزار شد و دکتر کارگری در سخنران خود به اهمیت شادکامی و چگونه شاد زیستن در زندگی کردن پرداخت و به نقش خانواده ها و جامعه در ارتقاء سلامت روان و کاهش استرس اشاره نمود.

در ادامه برنامه کارکنان چالش های کاری خودرا در فضای صمیمانه با حضور دکتر زارع زاده رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت و دکتر قربانی معاون درمان تحت عنوان برنامه " تریبون آزاد "بیان کردند.

 

  • کد خبر : 53827
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *