بزرگداشت روز روانشناس و مشاوره در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت روز روانشناسی و مشاوره درراستای تقدیر و تشکر از خدمات روانشناسان، ویژه برنامه بزرگداشت این روز در پارک شقایق سمنان با حضور دکتر سید سعیدکسائیان معاون بهداشتی دانشگاه و مهندس عباس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان و تمامی کارشناسان سلامت روان شاغل در ستاد و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار شد.
در این برنامه ابتدا محیا السادات میرمعصومی رئیس گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از اهم اقدامات روانشناسان حوزه بهداشت ارائه نمود و سپس نمایندگان روانشناسان هر شهرستان در گفتگویی صمیمی با معاون بهداشتی دانشگاه به بیان مشکلات موجود و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.
در ادامه نیز معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان ضمن تاکید بر نقش روانشناسان در سیستم سلامت بیان داشت: همکاران محترم راهکارها و پیشنهادات ارتقائی خود در خصوص اجرای هر چه بهتر برنامه های سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد را به مسئولان انتقال دهند.
همچنین آقای دکتر کسائیان ضمن قدردانی از خدمات ارزنده روانشناسان در سیستم بهداشتی، بر نقش و جایگاه ویژه آنان در ارتقاء سلامت روان مردم و جامعه تاکید نمود و در پایان نیز با اهدا لوح تقدیر از خدمات همکاران قدرانی به عمل آمد.
شایان ذکر است: درحاشیه این مراسم به همت امور ورزشی ستاد مرکزی دانشگاه، مسابقه دارت و پیاده روی دسته جمعی به منظور افزایش نشاط اجتماعی روانشناسان برگزار شد.