بزرگداشت روز جهانی بهداشت محیط در شهرستان مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت 26 سپتامبر مصادف با 4 مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط، مراسم گرامیداشت این روز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر برگزار شد.
در این مراسم که مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر، مسئول امور عمومی و تمامی کارشناسان بهداشت محیط این شبکه حضور داشتند، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تبریک به مناسبت روز بهداشت محیط، از زحمات کارکنان این حوزه قدردانی کرد.
دکتر محمد رضا منتظری نیز با توجه به نقش ارزنده و انکارناپذیر کارشناسان بهداشت محیط در شناسایی و کنترل عوامل محیطی تاثیرگذار بر سلامت در ایجاد یک محیط سالم و ایمن برای افراد، از زحمات شبانه روزی همکاران و صیر و شکیبایی در مواجهه با مسائل در جهت دستیابی به اهداف سلامت افراد و جامعه تقدیر و تشکر کرد.
سپس هریک از کارکنان این حوزه به گفتگوی صمیمی با دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر پرداختند و در پایان این نشسست هدایایی به کارکنان این حوزه تقدیم شد.