بزرگداشت روز جهانی بهداشت محیط در شهرستان مهدیشهر

بزرگداشت روز جهانی بهداشت محیط در شهرستان مهدیشهر

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت 26 سپتامبر مصادف با 4 مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط، مراسم  گرامیداشت این روز در شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر  برگزار شد.

در این مراسم که مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر، مسئول امور عمومی  و تمامی کارشناسان بهداشت محیط این شبکه حضور داشتند، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تبریک به مناسبت روز بهداشت محیط، از زحمات کارکنان این حوزه قدردانی کرد.

دکتر محمد رضا منتظری نیز با توجه به نقش ارزنده و انکارناپذیر کارشناسان بهداشت محیط  در شناسایی و کنترل عوامل محیطی تاثیرگذار بر سلامت در ایجاد یک محیط سالم و ایمن برای افراد، از زحمات شبانه روزی همکاران و صیر و شکیبایی در مواجهه با مسائل در جهت دستیابی به اهداف سلامت افراد و جامعه تقدیر و تشکر کرد.

سپس هریک از کارکنان این حوزه به گفتگوی صمیمی با دکتر منتظری  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر  پرداختند و در پایان این نشسست  هدایایی به کارکنان این حوزه تقدیم شد.

  • کد خبر : 46662
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *