بزرگداشت روز جهانی بهداشت حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

بزرگداشت روز جهانی بهداشت حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت روز جهانی ایمنی و مهندسی بهداشت حرفه‌ای، نشست و گردهمایی کارشناسان بهداشت حرفه ای تمامی حوزه های تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان و مهندس مونا شعیری سرپرست گروه سلامت کار معاونت بهداشتی در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، سرپرست گروه سلامت کار معاونت بهداشتی دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم، تبریک و تاکید بر اهمیت شعار امسال روز جهانی ایمنی و مهندسی بهداشت حرفه‌ای، به ارائه گزارشی از وضعیت موجود، تحلیل شاخص ها، چالش های موجود و اقداماتی که در سال 1402 برای اولین بار در واحد مهندسی بهداشت حرفه ای صورت گرفته، پرداخت و در ادامه هر یک از کارشناسان مسئول بهداشت حرفه ای گزارشی از عملکرد سال 1402 را ارائه کردند.

سپس مهندس عباس دارائی ضمن تقدیر از زحمات مسئولان و کارشناسان بهداشت حرفه ای با تاکید بر اهمیّت انجام صحیح و دقیق فعالیت های واحد، به ارائه راهکار و پیشنهادات عملی درراستای رفع مسائل پرداخت و همچنین مقرر نمود پیگیری های لازم تا حصول نتیجه در خصوص اجرای کامل موارد مطرح شده در جلسه توسط کارشناسان معاونت بهداشتی و شهرستان ها صورت پذیرد.

در پیام این نشست، معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تبریک و خوش آمدگویی به مدعوین حاضر در جلسه، با تاکید بر اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت حرفه ای، لزوم ارتباط هرچه بیشتر سازمان های موثر در حوزه ایمنی و بهداشت کار و تقویت جایگاه بازرسان بهداشت حرفه ای و برنامه های ارتقاء شرایط بهداشتی در محیط کار را مهم دانست.

  • کد خبر : 51757
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر