برگزاری همایش سلامت روان در منطقه کم برخوردار راه آهن شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت هفته سلامت روان ۱۸ لغایت ۲۴ مهر ماه، همایش سلامت روان با مشارکت سایر دستگاهها و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در دوشنبه 24 مهر ماه ۱۴۰۲ در منطقه کم برخوردار بلوار راه آهن و پارک دانشجو برگزار شد.
شاه حسینی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به بیان اهداف همایش و اهمیت سلامت روان پرداخت و ضمن معرفی خدمات بهداشت روان در مراکز خدمات جامع سلامت برای حاضرین در همایش، مطالبی در خصوص فعالیت های بهورزان، مراقبین سلامت و پزشکان مطالبی را ارئه نمود.
مهریزی کارشناس روانشناسی شهرستان گرمسار مطالب آموزشی متناسب با شعار هفته سلامت امسال را بیان نمود و در ادامه جهت ایجاد نشاط اجتماعی مسابقات طناب کشی، دارت و دومیدانی برای شرکت کنندگان برگزار گردید و در پایان جوایزی به برندگان اهدا شد.
شایان ذکر است: غرفه فروش محصولات محلی توسط اهالی محل، غرفه رواشناسی توسط 3 کارشناس بهداشت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و اجرای نمایش طنز توسط هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه همایش برپا شد.