برگزاری مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر در دانشکده بهداشت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در دانشکده بهداشت مستقر در شهرستان دامغان برگزار شد.
در این مراسم دکتر معینیان معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده بهداشت با تبریک این روز، بیان داشت: بر اساس روایات اسلامی جایگاه کارگران در نظام جمهوری اسلامی جایگاه رفیع و ارزشمندی دارند و ما باید قدردان زحمات این قشر زحمتکس باشیم.
در این مراسم از همکاران شاغل در حوزه های خدمات، تاسیسات، سلف و فضای سبز با شعرخوانی و پخش کلیپ های مناسب، اهداء هدیه و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :