برگزاری جلسه پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی برای نمایندگان ادارات دولتی شهرستان دامغان

برگزاری جلسه پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی برای نمایندگان ادارات دولتی شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، جلسه هماهنگی و آموزشی پیام گزاران سلامت و برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی با حضور فعال پیام گزاران سلامت و نمایندگان ادارات دولتی در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

دکتر عسگرزاده پزشک مسئول مرکز خدمات جامع سلامت قمر بنی هاشم (ع) در راستای بیماری سالک، راه های پیشگیری و کنترل بیماری سالک، وظایف سازمان‌ها و اقدامات انجام شده توسط شبکه بهداشت و درمان دامغان سخنرانی جامع و کاربردی خود را بر اساس تجربه کاری و منابع علمی ارائه کرد و به سوالات حاضران در جلسه پاسخ داد.

سپس صرفی کارشناس آموزش شبکه بهداشت و درمان دامغان ضمن تشکر از حضور به موقع حاضران در جلسه، اهداف برنامه پیام گزاران سلامت و انتظارات از اعضای شورای پیام گزاران سلامت و هدف برنامه ملی خود مراقبتی سازمانی و محیط کارسالم مطالب خود را بیان نمود.

در پایان جلسه ابلاغ اعضای شورای پیام گزاران سلامت و نائب رئیس شورای پیام گزاران سلامت، توسط ترابی پیام گزار سلامت و نماینده فرمانداری دامغان به عنوان نماینده "دبیرخانه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده" و دکتر خرسندی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دامغان، به آنان تقدیم شد.

 

  • کد خبر : 44165
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *