برگزاری جلسه هماهنگی با دانشگاه ها و حوزه های علمیه خواهران و برادران در رابطه با جذب سفیر سلامت دانشجویی و طلبه

برگزاری جلسه هماهنگی با دانشگاه ها و حوزه های علمیه خواهران و برادران در رابطه با جذب سفیر سلامت دانشجویی و طلبه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سه شنبه نوزدهم دی ماه سال جاری جلسه هماهنگی با دانشگاه ها و حوزه های علمیه خواهران و برادران در رابطه با جذب سفیر سلامت دانشجویی و طلبه در سالن سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

این جلسه مبنی بر اجرای برنامه سفیر سلامت دانشجویی و طلبه بر اساس دستورعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و پوررضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در رابطه با اهداف جلسه، اسناد بالادستی مبنی بر اگا ه سازی جامعه از حقوق و مسئولیت اجتماعی، توانمندی، مشارکت ساختارمند، فعالانه فرد، خانواده وجامعه در تامین، حفظ، ارتقای سلامتی و نیز پنجمین برنامه ملی تحول سلامت اموزش ها لازم را ارائه نمود.

در ادامه در خصوص جذب سفیر و نحوه اجرای برنامه، بحث و تبادل نظر انجام شد.

  • کد خبر : 49099
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر