برنامه پیاده روی ویژه بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
مشاور ریاست در امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از برگزاری برنامه پیاده روی در روز سه شنبه پانزدهم آبان ماه 1403 به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان برنامه پیاده روی ویژه بانوان در کوچه باغ های محله نی کیژه سمنان به همت امور بانوان دانشگاه و با همکاری مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه خبر داد.
جمعی از بانوان شاغل در تمامی واحدهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهر سمنان در این مراسم حضور داشتند و در جمعی دوستانه مطالبی در راستای اهمیت سلامت بانوان توسط دکتر مریم شیبانی رئیس گروه سلامت مادران، جمعیت و باروری معاونت بهداشتی ارائه شد.
وی افزود: بانوان نقش اساسی در خانواده و اجتماع دارند و حضور آنها در همایش پیاده روی در واقع انگیزه دادن به آنها برای پرداختن به ورزش بویژه در عرصه همگانی است. بانوان شاغل همانند سایر بانوان جامعه نیازمند ورزش هستند و با توجه به مشغلههای کاری باید برای این موضوع وقت و زمان مناسبی قرار دهند.