برنامه های آموزشی درراستای پیشگیری از بیماری تب دنگی در اداره گمرک و بیمارستان سینا برگزار شد

برنامه های آموزشی درراستای پیشگیری از بیماری تب دنگی در اداره گمرک و بیمارستان سینا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛  درراستای کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی و به منظور افزایش آگاهی آحاد جامعه به ویژه کارکنان اداره ها و دستگاه های اجرای، باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت شهرستان سمنان درخصوص اهمیت بیماری، راه های کنترل و پیشگیری؛ آموزش های لازم را ارائه نمود.

همچنین درراستای کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی و بمنظور افزایش آگاهی مردم به ویژه همراهان بیماران بیمارستان سینا، جلسه آموزشی درلابی بیمارستان سینا برگزار و باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت شهرستان سمنان درخصوص اهمیت، کنترل و پیشگیری از بیماری تب دنگی آموزش های لازم را بیان کرد.

این برنامه های آموزشی باهمکاری مدیریت اداره گمرک استان سمنان و مدیریت بیمارستان سینا برگزار شد.

  • کد خبر : 52913
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *