برنامه جامعی برای ارتقای رضایتمندی و توسعه در حوزه سلامت استان پیش بینی شده است

دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه:

برنامه جامعی برای ارتقای رضایتمندی و توسعه در حوزه سلامت استان پیش بینی شده است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای ارتقاء زیرساخت‌ها و بهبود خدمات در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه گفت: یکی از اصول کلیدی در مدیریت نظام سلامت، حفظ و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد و مدافعان سلامت است. کیفیت خدمات درمانی، بدون نیروی انسانی متعهد و رضایتمند، پایدار نخواهد بود. ما در دانشگاه، حفظ انگیزه، بهبود معیشت و توجه به نیازهای روحی و رفاهی همکارانمان را اولویت مهم می‌دانیم.

دکتر علی رشیدی پور با تأکید بر اینکه «مدافعان سلامت ستون‌های اصلی سیستم سلامت هستند»، بیان کرد: قدردانی عملی از تلاش‌های شبانه‌روزی آنان تنها با ایجاد محیط کاری امن، حمایتی و اثربخش امکان‌پذیر است. دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تمام ظرفیت‌های خود، برای تقویت نیروی انسانی، ارتقای رضایتمندی شغلی و توسعه پایدار خدمات تلاش می‌کند.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی اخیر خود از مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع) سمنان، کوثر سمنان ، ولایت دامغان و بیمارستان معتمدی گرمسار، از تدوین برنامه‌ای جامع برای ارتقاء خدمات درمانی خبر داد و گفت: در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین(ع)، باز مهندسی و ارتقاء بخش‌های بستری اطفال و زنان و زایمان در دستور کار قرار گرفته و در بیمارستان کوثر نیز توسعه فضاهای قابل بهره‌برداری،  راه‌اندازی آنژیوگرافی پشتیبان، بهسازی بخش سرطان و اصلاح ساختار کتابخانه برای استفاده اساتید و دانشجویان در حال برنامه‌ریزی است.

سرپرست دانشگاه در ادامه با اشاره به بیمارستان ولایت دامغان اظهار داشت: در این بیمارستان، اقدامات موثری برای افتتاح بخش VIP، توسعه اورژانس و رفع نواقص در بخش‌های مختلف آغاز شده است. این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شریف شهرستان دامغان انجام می‌گیرد و امید داریم با اجرای این طرح‌ها در بازه زمانی مناسب، شاهد بهبود چشمگیر در رضایتمندی مراجعان باشیم.

دکتر رشیدی‌پور افزود: در حوزه شهزستان های گرمسار و آرادان نیز موضوع بهسازی فضاهای درمانی، بازمهندسی واحدهای خدماتی و ارتقاء تجهیزات مورد نیاز در اولویت قرار دارد. با توجه به جمعیت تحت پوشش و تردد مسافران و زائران حرم رضوی، برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تقویت خدمات تخصصی در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست دانشگاه خاطر نشان کرد اطلاعات جامعی از شرایط در شهرستان های آرادان ، مهدی شهر و سرخه نیز وجود دارد و طی روزهای آتی حتما بازدید میدانی از این شهرستان ها نیز انجام خواهد شد و برنامه ارتقاء رضایت مندی برای تمام حوزه تحت پوشش دانشگاه پیش بینی گردیده است.

در پایان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ابراز امیدواری نسبت به بهبود مستمر شرایط در تمام مراکز درمانی استان، گفت: در مسیر توسعه به‌صورت منطقه‌ای و مبتنی بر نیازهای واقعی هر مرکز، برنامه‌هایی در حال اجراست و دانشگاه تمام تلاش خود را برای تحقق این اهداف به‌کار خواهد گرفت.

سرپرست دانشگاه خاطر نشان کرد در سایر حوزه های دیگر دانشگاه از جمله بهداشت ، آموزش ، تحقیقات و فناوری ، فرهنگی و دانشجویی  و غذا و دارو نیز برنامه های خاص خود را دارا بوده و اطلاع رسانی می گردد.

 

 

 

  • کد خبر : 56292
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *