برنامه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت و اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات برای سمن ها و سازمان های مردم نهاد

برنامه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت و اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات برای سمن ها و سازمان های مردم نهاد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ برنامه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت و اطلاع رسانی هفته بدون دخانیات برای سمن ها و سازمان های مردم نهاد در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

در این برنامه آموزشی پورضایی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمد گویی، در راستای با مناسبت های  هفته  ملی جمعیت  و هفته بدون دخانیات مطالبی ارائه نمود و در ادامه دکتر دوست محمدی کارشناس مسئول سلامت خانواده در رابطه با ازدواج به هنگام و فرزند آوری آموزش های لازم را بیان نمود.

مهندس رجبی کارشناس واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان در خصوص هفته بدون دخانیات ،مضرات مواد دخانی و راه های ترک سیگار به حضار آموزش دادند و همچنین توزیع پمفلت های آموزشی در رابطه با جمعیت و مبارزه با دخانیات و تقویم رومیزی بین مدعوین از دیگر برنامه های این جلسه بود.

این برنامه توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت با همکاری واحد سلامت خانواده و واحد مهندسی بهداشت محیط برگزار شد.

  • کد خبر : 44307
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *