بررسی موضوعات اعتبار بخشی در هیات رئیسه دانشکده پزشکی

بررسی موضوعات اعتبار بخشی در هیات رئیسه دانشکده پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی با حضور دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی، دکتر مسعودیان معاون آموزش بالینی دانشکده، دکتر صفری معاون آموزش بالینی، دکتر کارگری مسئول دوره پزشکی عمومی، دکتر حاجی احمدی مسئول دفتر توسعه آموزش پزشکی دانشکده، قصاب رئیس امور اداری دانشکده و  چهل تنی ریاست اداره آموزش دانشکده در روز یکشنبه مورخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری در محل دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

در این جلسه دکتر معماریان رئیس دانشکده پزشکی ضمن ابراز تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته در کارگروه های اعتبار بخشی، بر ضرورت آماده سازی مستندات نهایی استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی تاکید نمود.

دکتر کارگری مسئول دوره پزشکی عمومی با ارائه  برنامه زمان بندی ابلاغی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی عمومی وزارت متبوع ، از انجام ارزیابی بیرونی برنامه آموزش پزشکی عمومی دانشکده پزشکی  توسط تیم منتخب وزارتی در بازه زمانی مرداد تا شهریور سال جاری خبر داد.

در ادامه جلسه موضوعات متعدد آموزشی  توسط اعضای جلسه مورد بحث ،بررسی و اتخاذ تصمیماتی قرار گرفت.

  • کد خبر : 43729
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *