بررسی مستندات اعتبار بخشی پزشکی عمومی در کمیته خودارزیابی دانشکده پزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه بررسی مستندات کارگروه های 8 گانه حوزه های کمیته خود ارزیابی دانشکده پزشکی با حضور رئیس دانشکده، معاونان آموزشی و پژوهشی دانشکده، مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه، مسئولان امور عمومی، مالی و کارگزینی دانشکده، مسئولان کارگروه های تخصصی کمیته خود ارزیابی در دفتر ریاست این دانشکده در روز چهارشنبه 31 خرداد ماه سال جاری برگزار شد.
دکتر معماریان رئیس دانشکده و رئیس کمیته خودارزیابی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته، بر ضرورت بررسی و تایید نهایی مستندات و مدارک استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی تاکید نمود.
دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه و مسئول دوره آموزش پزشکی عمومی دانشکده نیز با ابراز تقدیر و تشکر از تلاش ها و اقدامات مسئولین کارگروه های تخصصی، با بیان مدل و الگویی از نحوه چگونگی تکمیل فرم های خود ارزیابی، بر اهمیت بررسی و تایید نهایی مستندات در کمیته خودارزیابی دانشکده پزشکی به منظور بارگذاری در سامانه جامع اعتبار بخشی وزارت تاکید کرد.
در ادامه حاضران در جلسه، با بیان دیدگاه ها و ارائه پیشنهادات و راهکارهای کاربردی و با اشاره بر پیامدهای موثر و سازنده ارزیابی درونی برنامه آموزشی دوره پزشکی عمومی، خواستار اهتمام جدی حوزه های ستادی دانشگاه در تحقق اهداف برنامه شدند.
لازم به ذکر است: بارگذاری مستندات استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی سمنان در تیر ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.