بررسی مستندات اعتبار بخشی پزشکی عمومی در کمیته خودارزیابی دانشکده پزشکی

بررسی مستندات اعتبار بخشی پزشکی عمومی در کمیته خودارزیابی دانشکده پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه بررسی مستندات کارگروه های 8 گانه حوزه های کمیته خود ارزیابی دانشکده پزشکی با حضور رئیس دانشکده، معاونان آموزشی و پژوهشی دانشکده، مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه،  مسئولان امور عمومی، مالی و کارگزینی دانشکده، مسئولان کارگروه های تخصصی کمیته خود ارزیابی در دفتر ریاست این دانشکده در روز چهارشنبه 31 خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

دکتر معماریان رئیس دانشکده و رئیس کمیته خودارزیابی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته، بر ضرورت بررسی و تایید نهایی مستندات و مدارک استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی تاکید نمود.

دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه و مسئول دوره آموزش پزشکی عمومی دانشکده نیز با ابراز تقدیر و تشکر از تلاش ها و اقدامات مسئولین کارگروه های تخصصی، با بیان مدل و الگویی از نحوه چگونگی تکمیل فرم های خود ارزیابی، بر اهمیت بررسی و تایید نهایی مستندات در کمیته خودارزیابی دانشکده پزشکی به منظور بارگذاری در سامانه جامع اعتبار بخشی وزارت تاکید کرد.

در ادامه حاضران در جلسه، با بیان دیدگاه ها و ارائه پیشنهادات و راهکارهای کاربردی و با اشاره بر پیامدهای موثر و سازنده ارزیابی درونی برنامه آموزشی دوره پزشکی عمومی، خواستار اهتمام جدی حوزه های ستادی دانشگاه در تحقق اهداف برنامه شدند.

لازم به ذکر است: بارگذاری مستندات استانداردهای ملی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی سمنان در تیر ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

 

  • کد خبر : 44863
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *