بازدید و نظارت وزارتی از مرکز بهداشت شهرستان سمنان درراستای اجرای پویش ملی سلامت

بازدید و نظارت وزارتی از مرکز بهداشت شهرستان سمنان درراستای اجرای پویش ملی سلامت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پویش ملی سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر ابراهیمی و معراجی پور بازرسان اعزامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند که روند اجرای پویش ملی سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان را ارزیابی نمودند و در نشست جمع بندی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان به بیان عملکرد مرکز بهداشت شهرستان سمنان در پویش ملی سلامت پرداخت.

دکتر شیرازه معانی کمیته های اطلاع رسانی، آموزش عمومی، ساختار، سازماندهی و سایر اقدامات انجام شده در اجرای پویش ملی سلامت را تشریح نمود و دکتر رهبر رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه و باجان کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های شهرستان این گروه را همراهی نمودند.

  • کد خبر : 48813
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر