بازدید و نظارت عالیه معاون بهداشتی دانشگاه از حوزه سلامت شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه یازدهم دی ماه سال جاری جلسه نظارت عالیه معاونت بهداشتی دانشگاه از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با حضور دکتر کسائیان معاون بهداشتی، بنایی مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی، مهندس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان، دکتر مومنی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان، یوردخانی معاون بهداشتی و تمامی کارشناسان معاونت بهداشتی و ستاد شبکه بهداشت و درمان آرادان در سالن آموزش مرکز خدمات جامع سلامت داورآباد برگزار شد.
در ابتدای این نشست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان ضمن عرض خیرمقدم به معاون بهداشتی و هیات همراه، به بیان مسائل پیش رو در بیمارستان امام حسین (ع) و شبکه بهداشت و درمان پرداخت.
دکتر محمد مومنی در راستای مسائل مرتبط با تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، نمونه گیری التور و پویش سلامت و جمع آوری پسماندهای بیمارستانی و نمونه گیری آب در شبکه بهداشت و بیمارستان گزارشی را ارائه و در ادامه دکتر مومنی همچنین مسائل و چالش های مرتبط با نیروی انسانی و مسائل دارویی و کارپردازی را مطرح نمود.
معاون بهداشتی دانشگاه در خصوص این نظارت، گفت: در این برنامه نحوه ارائه ی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم بر اساس پروتکل ها و شاخص های وزارت بهداشت در شبکه های بهداشت و درمان، مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه ها و خانه های بهداشت مورد پایش قرار می گیرد و از این پس نظارت عالیه به طور دائم برگزار می شود.
در ادامه هر یک از کارشناسان ستاد معاونت دانشگاهی موارد مطرح شده در نظارت عالیه فصل گذشته را مورد بررسی قرار دادند و کارشناسان ستاد شبکه بهداشت موارد مربوط به واحد خود را پاسخ و شاخص های مربوط به واحدها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت ارتقاء شاخص ها ارائه شد.