بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از پروژههای عمرانی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه سال جاری، در راستای پیگیری روند اجرای پروژههای عمرانی حوزه سلامت، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به همراه مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از طرحهای در دست احداث این دانشگاه بازدید کردند.
این بازدید با حضور دکتر عباس گلرو نماینده مردم شریف شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دکتر علی رشیدیپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مهدی صمیمان فرماندار سمنان، مهدی شاهب مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان و جمعی از معاونان، مشاوران، مدیران دانشگاهی و بیمارستانی انجام شد.
در این برنامه، مسئولان از پروژه عمرانی دانشکده پرستاری و مامایی، پروژههای در دست احداث مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و همچنین از طرح توسعه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمؤمنین (ع) سمنان بازدید به عمل آوردند و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژهها قرار گرفتند.
در حاشیه بازدیدها، ضمن ارائه گزارشهای کارشناسی در خصوص روند اجرایی طرحها، بر ضرورت تسریع در اتمام پروژهها با حمایت دستگاههای ذیربط تأکید شد. همچنین، مسئولان حاضر تکمیل این طرحهای عمرانی را گامی مهم در راستای ارتقای زیرساختهای بهداشتی و درمانی استان و افزایش کیفیت خدمات به مردم شریف سمنان عنوان کردند.