بازدید مدیر امور آموزش دانشگاه از فرایند ثبت‌نام دانشجویان نو ورود به دانشگاه

بازدید مدیر امور آموزش دانشگاه از فرایند ثبت‌نام دانشجویان نو ورود به دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر بهراد پورمحمدی مدیر امور آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از روند برگزاری ثبت نامه از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه بازدید کرد.

در این بازید که لیلا حسین پور رئیس اداره آموزش و کارشناسان پذیرش، ثبت نام و آموزش نیز حضور داشتند، روند ثبت نام حضوری دانشجویان که از روز دوشنبه سی‌ام مهر ماه الی سه شنبه یکم آبان در کتابخانه پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان برگزار شده بود، مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
 
مدیر امور آموزش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه ثبت نام مجازی از تمامی دانشجویان ورودی جدید در رشته های مختلف انجام شده بود، بیان کرد: مدارک ثبت نامی از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه دریافت و کارت دانشجویی برای این عزیزان صادر شد. 
 
دکتر بهراد پورمحمدی ادامه داد: رئیس اداره مشاوره دانشجویی و نماینده دانشجویان نکاتی را در خصوص معرفی رشته ها، فضای دانشگاه، شرایط موجود و قوانین لازم را برای والدین دانشجویان در سالن همایش حکیم جرجانی بیان کردند.
 
 
 
 
 
  • کد خبر : 53943
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *