بازدید شهردار سمنان و رئیس خانه صنعت و معدن سمنان از بخش اعصاب و روان بیمارستان کوثر

بازدید شهردار سمنان و رئیس خانه صنعت و معدن سمنان از بخش اعصاب و روان بیمارستان کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر موسوی شهردار سمنان، مهندس جمعه ای رئیس خانه صنعت و معدن سمنان و مهندس رستمیان مدیرعامل سازمان سیما منظر شهرداری به اتفاق دکتر فروزش فرد سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و دکتر همتی مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستان کوثر با حضور در بخش اعصاب و روان، از محوطه این بخش بازدید و درخصوص زیباسازی محیط پیرامونی این بخش اظهار همکاری نمودند.

دکتر فروزش فرد سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر از اهتمام شهرداری در جهت کمک و‌ مساعدت برای رفع مسائل بیمارستان خبر داد و خواستار مساعدت جدّی و فعال شهرداری در راستای ترفیع مسائل مربوطه از جمله تکمیل فضای سبز و تکمیل روکش آسفالت بیمارستان شد تا بتوان بیش از پیش و با کیفیت و بهره وری هرچه بیشتر به امر مقدس خدمت رسانی به بیماران و مراجعین محترم مرکز اقدام نمود.

قابل ذکر است: شهردار و رئیس خانه صنعت و معدن سمنان نیز قول همکاری و مساعدت های لازم در این زمینه را دادند.

  • کد خبر : 55147
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *