بازدید اعضای گروه ارزیابی اعتباربخشی موسسه ای از تعدادی از مراکز تحت پوشش دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روزهای شنبه و یکشنبه دهم و یازدهم تیر ماه سال جاری اعضای گروه ارزیابی اعتباربخشی موسسه ای از مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بازدید کردند.
دکتر فریبا جوکار ناظر دبیرخانه اعتباربخشی و دکتر مهشید نقاش پور مسئول تیم ارزیابان اعتباربخشی به اتفاق سایر اعضا در روز شنبه دهم تیر ماه 1402 پس از حضور در آئین افتتاحیه ارزیابی اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه، در گروه های مختلف در حوزه ریاست، معاونت های توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، آموزشی، تحقیقات و فناوری، دانشجویی و فرهنگی حضور یافتند و به بررسی استانداردهای حوزه های مدیریت و رهبری، رسالت و اهداف، خدمات دانشجویی، آموزش دانشجو، پژوهش، فناوری و نوآوری، کیفیت و تعالی سازمانی و راستی آزمایی مستندات ارسال شده توسط هر حوزه مربوطه، پرداختند.
اعضای گروه ارزیابی اعتباربخشی موسسه ای وزارت بهداشت از دانشکده های داروسازی، پزشکی، پیراپزشکی،پرستاری و مامایی، توانبخشی و دندانپزشکی، مرکز آموزش مداوم، مرکز مهارت های بالینی، آزمایشگاه ها و امکانات رفاهی دانشجویان شامل خوابگاه های دانشجویی، سالن غذاخوری، سالن های ورزشی و تسهیلات فوق برنامه بازدید کردند.
اعضای این تیم به بررسی استاندارهای حوزه هیات علمی و راستای آزمایی مستندات ارسال شده در این خصوص پرداختند و همچنین استانداردهای حوزه منابع و امکانات موجود در حوزه مدیریت پشتیبانی و رفاهی دانشگاه را نیز مورد ارزیابی قرار دادند.