بازدید اعتباربخشی جامع ناظران وزارت بهداشت از مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

بازدید اعتباربخشی جامع ناظران وزارت بهداشت از مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ اعضای گروه ارزیابی بیرونی اعتباربخشی درمانی در دو روز شنبه و یکشنبه، سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری  از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان بازدید کردند.

دکتر مجید کمالی فهیم سرپرست تیم ارزیابان، راحله عرب اسدی و سارا صالحی اعضای گروه ارزیابان بیرونی اعتباربخشی درمانی با حضور در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر از واحد تاسیسات، آزمایشگاه، تصویربرداری و تمامی واحد ها و بخش های بیمارستان این مرکز بازدید کردند و با کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر گفتگو کرده و به بررسی میزان مطابقت عملکرد بیمارستان با سنجه های اعتباربخشی پرداختند.

لازم به ذکر است: در این بازدید دکتر فروزش فرد رئیس بیمارستان، مهندس طاهریان مدیرداخلی، مومن آبادی سوپروایزر بیمارستان، اتوکش کارشناس مسئول بهبود کیفیت اعضای گروه ارزیابی اعتباربخشی درمانی را همراهی کردند.

  • کد خبر : 55917
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *