اولین وبینار شورای انضباطی منطقه ۱ کشور در سال ۱۴۰۲
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین وبینار شورای انضباطی منطقه ۱ کشور با محوریت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور تمامی دبیران و کارشناسان شورای انضباطی منطقه 1 کشور روز دوشنبه یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ به صورت آنلاین برگزار شد.
این وبینار با موضوع گروه ها و کانال های مجازی دانشجویی طبق ماده ۳۲ شیوه نامه اجرایی آیین نامه انضباطی برگزار و در این نشست دبیران منطقه به بحث و بررسی در خصوص موضوع فوق پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را جهت رفع موانع موجود اعلام نمودند.
لینک کوتاه خبر :