اولین جلسه کارگروه درمان پدافند غیر عامل دانشگاه

اولین جلسه کارگروه درمان پدافند غیر عامل دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به ضرورت برقراری ارتباط نظام‌مند و فعال بین ستاد پدافند غیر عامل وزارت بهداشت با دانشگاه ها، سایر دستگاه های اجرائی کشوری و لشکری محلی، اولین جلسه کارگروه درمان پدافند غیر عامل دانشگاه برگزار شد. 

این جلسه با هدف ایجاد ساز و کار لازم برای حفظ سلامت مردم، کاهش آسیب پذیری، تداوم خدمات و تامین نیازهای اساسی بهداشت، امداد و درمان، افزایش ایمنی و امنیت زیرساخت های حوزه سلامت در مقابل انواع تهدیدات متصور و تسهیل مدیریت بحران و دفاع غیر نظامی کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه علوم پزشکی تشکیل گردید.

لازم به ذکر است: این کمیته متشکل از چند کار گروه است که اولین جلسه کارگروه درمان با حضور اعضای مربوطه است.

  • کد خبر : 47355
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *