اولین جلسه کارگروه درمان پدافند غیر عامل دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به ضرورت برقراری ارتباط نظاممند و فعال بین ستاد پدافند غیر عامل وزارت بهداشت با دانشگاه ها، سایر دستگاه های اجرائی کشوری و لشکری محلی، اولین جلسه کارگروه درمان پدافند غیر عامل دانشگاه برگزار شد.
این جلسه با هدف ایجاد ساز و کار لازم برای حفظ سلامت مردم، کاهش آسیب پذیری، تداوم خدمات و تامین نیازهای اساسی بهداشت، امداد و درمان، افزایش ایمنی و امنیت زیرساخت های حوزه سلامت در مقابل انواع تهدیدات متصور و تسهیل مدیریت بحران و دفاع غیر نظامی کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه علوم پزشکی تشکیل گردید.
لازم به ذکر است: این کمیته متشکل از چند کار گروه است که اولین جلسه کارگروه درمان با حضور اعضای مربوطه است.