اولین جلسه کارگروه تعامل مشترک بین معاونت بهداشتی و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به پیشنهاد دکتر سید سعید کسائیان اولین جلسه کارگروه تعامل مشترک بین معاونت بهداشتی و سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص مسائل مشترک در روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری در اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر بهرامعلی ظاهری مدیرکل حفاظت محیط زیست، دکتر مجتبی قندالی معاون محیط زیست انسانی اداره کل، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت بهداشت و مدیر گروه سلامت محیط وکار، مهندس سعید شکری رئیس اداره مدیریت زیست محیطی آب و خاک و پسماند اداره کل حفاظت محیطزیست ، مهندس مونا شعیری سرپرست گروه سلامت محیط کار و مهندس پرچ سرپرست گروه سلامت محیط برگزار گردید.
در این کارگروه به منظور هم افزایی و افزایش استفاده از پتانسیل های دو دستگاه در ارتقاء سطح سلامت شاغلین و جامعه و مسائل مربوط به محیط زیست با یکدیگر به تشریک مساعی و بحث و گفتگو پرداختند و مقرر شد در نشست های آتی هفتگی نسبت به بررسی وضعیت صنایع آلاینده و دغدغه های مردمی در حوزه سلامت و محیط زیست جهت تصمیمات مشترک اقدام نمایند و در نهایت بر ضرورت تعامل و همکاری دو دستگاه در پیشبرد برنامه ها تاکید شد.
همچنین به منظور انعکاس تجربیات به دست آمده از کارگروه، پیشنهاد برگزاری جلسات مشابه کشوری در سایر اداره کل ها به وزارت خانه های متناظر دستگاه ها داده شود.