اولین جلسه برگزاری آزمون های الکترونیک در دانشکده پزشکی

اولین جلسه برگزاری آزمون های الکترونیک در دانشکده پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ اولین نشست هم اندیشی و هماهنگی پیرامون برگزاری آزمون های الکترونیک در دانشکده پزشکی با حضور جمعی از مدیران حوزه برگزاری آزمون، معاونت آموزشی و دانشکده های تحت پوشش در سال جلسات دانشکده پزشکی برگزار شد.

این نشست با هدف هماهنگی بین دانشکده های تحت پوشش دانشگاه در روز سه شنبه 21 فروردین ماه سال جاری برگزار و دستورالعمل امتحانات توسط مدیران آموزش دانشکده تدوین شد و همچنین برنامه ریزی امتحانات پایان ترم برای الکترونیکی شدن امتحانات نیز صورت گرفت.

  • کد خبر : 43371
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *