اولین جلسه بررسی فرایند اجرای برنامه عملیاتی و آشنایی با سامانه جدید در دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه سال جاری جلسه هماهنگی و آموزشی برنامه عملیاتی دانشگاه در راستای ابلاغ برنامه عملیاتی حوزه مدیریت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت در سالن جلسات امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه که دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و رابطان برنامه عملیاتی واحدهای ستادی دانشگاه حضور داشتند، رونمایی از سامانه راهبری نظام سلامت به عنوان بستر اصلی ثبت و پیگیری رونمایی و نحوه کار با سامانه راهبری نظام سلامت به رابطان آموزش داده شد.
همچنین بر ضرورت هماهنگی میان واحدها جهت بارگذاری دقیق و هدفمند برنامه ها، لزوم توجه مدیران ارشد در رصد برنامه های عملیاتی و اجرای برنامه عملیاتی و پایش مستمر آن در سامانه راهبری نظام سلامت تاکید شد.