اهدای یک دستگاه اکو قلب به بخش CCU بیمارستان معتمدی گرمسار

اهدای یک دستگاه اکو قلب به بخش CCU بیمارستان معتمدی گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همزمان با فرارسیدن ایام محرم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار، گذشت و نیکوکاری، یک دستگاه اکو قلب به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان توسط خانواده خیر نیک‌اندیش «چهار باشلو» به بخش مراقبت‌های ویژه قلب (CCU) بیمارستان معتمدی گرمسار اهدا شد.

این اقدام خداپسندانه به نیت شادی روح همسر فقیدشان، زنده‌یاد حسین عندلیبی انجام شده و نشان از عمق اعتقادات این خانواده در پیوند دادن ارزش‌های انسانی و دینی با نیازهای جامعه سلامت دارد. اهدای این دستگاه، گامی مؤثر در ارتقاء خدمات تشخیصی قلب و بهبود فرآیند درمان بیماران قلبی در منطقه گرمسار محسوب می‌شود.

در این راستا، دکتر اکبری متخصص قلب و سرپرست بیمارستان معتمدی و همچنین اعضای موسسه خیریه، نقش ارزنده‌ای در هماهنگی و پیگیری این حرکت خیرخواهانه داشته‌اند و تلاش‌های مستمر ایشان در جذب مشارکت‌های مردمی و هدایت کمک‌های خیرین به سوی نیازهای واقعی حوزه سلامت، شایسته تقدیر است.

ماه محرم، ماه همدلی، فداکاری و از خودگذشتگی است و این اقدام خیرخواهانه نیز در ادامه همین مسیر روشن و الهام‌گرفته از آموزه‌های عاشورا صورت گرفته است. سنت نیکوی وقف و اهدای تجهیزات پزشکی، می‌تواند الگویی ماندگار برای سایر نیکوکاران و علاقه‌مندان به خدمت در مسیر سلامت و درمان باشد.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از این خانواده محترم و دکتر اکبری، ابراز امیدواری می‌کند با تداوم چنین اقدامات انسان‌دوستانه‌ای، شاهد ارتقاء مستمر خدمات درمانی و تسهیل روند درمان بیماران در بیمارستان‌های استان باشیم.

  • کد خبر : 57550
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *