انجام ارزیابی از واحد ایمنی بیمار بیمارستان 15 خرداد توسط اداره پرستاری دانشگاه

انجام ارزیابی از واحد ایمنی بیمار بیمارستان 15 خرداد توسط اداره پرستاری دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ارزیابی از واحد ایمنی بیمار بیمارستان 15 خرداد توسط اداره پرستاری دانشگاه انجام شد.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه هدف از این بازدید را ارتقای ایمنی بیمار، تعهد مدیران ارشد و کارکنان نسبت به ایمنی بیمار، محورهای تیم واکنش سریع، سامانه خطای پزشکی، برنامه عملیاتی ایمنی بیمار، بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار و .... دانست و بیان کرد: فرهنگ سازی ایمنی بیمار به عنوان یک راهکار موثر در کاهش خطای انسانی است.

حسینداوری ادامه داد: فرهنگ ایمنی بیمار باید یکی از دغدغه های مدیران و سیاست گزاران نظام سلامت باشد و درراستای رفع موانع توسعه و فرهنگ ایمنی بیمار پرداخته شود. بیمار الویت اصلی بیمارستان ها می باشد در نتیجه بیمارستان ها باید برای محافظت از بیماران خود هر روزه تلاش کنند و به دنبال راهکار های موثر جهت ارتقای ایمنی بیمار خود باشند.

وی افزود: امید است با تلاش و همت تیم مدیریتی بیمارستان و کارکنان شاغل در آن بیمارستان، شاهد ارتقای بیش از پیش ایمنی بیمار باشیم.  

  • کد خبر : 45543
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *