انتصاب سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در حکمی مهدی فیروزی عضو هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی سرخه را به عنوان "سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده پیراپزشکی" منصوب کرد.
در این حکم آمده است:
جناب آقای مهدی فیروزی
عضو محترم هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی سرخه
سلام علیکم
نظر به تعهد و توانمندی جناب عالی، به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان "سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشکده پیراپزشکی" منصوب می شوید.
راه اندازی شورای مرکزی و پژوهشی، تعامل پیوسته با دانشجویان علاقمند به امر پژوهش، برگزاری کارگاه های پژوهشی، مشارکت فعال در همایش های پژوهشی سالیانه دانشگاه و پیگیری حقوق پژوهشی دانشجویان از وظایف مهم جناب عالی می باشد. امیدوارم در انجام وظایف خود موفق و پیروز باشید.
دکتر علی رشیدی پور
سرپرست دانشگاه