انتصاب به عنوان معاون فنی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان

انتصاب به عنوان معاون فنی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی رشیدی پور رئیس دانشگاه در حکمی، دکتر فاطمه صرفی را به عنوان معاون فنی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

سرکار خانم دکتر فاطمه صرفی

سلام علیکم؛

   توفیق خدمتگزاری در حوزه سلامت، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. با توجه به تخصص و تجارب جنابعالی و با هدف تقویت برنامه‌های فنی حوزه سلامت  و بنا به پیشنهاد معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان بدین‌وسیله به سمت "معاون فنی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان" منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با هماهنگی  کامل با معاونت بهداشتی، در انجام وظایف تخصصی زیر موفق باشید. توفیق روز افزون شما از خداوند منان مسالت می‌نمایم.

1.     هدایت و نظارت فنی بر برنامه‌های سلامت شامل بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، سلامت خانواده، تغذیه، سلامت روان، سلامت محیط و حرفه‌ای

2.     پایش و تحلیل شاخص‌های بهداشتی و ارائه گزارش‌های تخصصی برای تصمیم‌سازی مدیران

3.     تقویت و نظارت بر نظام مراقبت بیماری‌ها، واکسیناسیون، پایش اپیدمی‌ها و پاسخ سریع به رویدادهای بهداشتی

4.     تدوین برنامه‌های فنی و آموزشی سلامت و ارتقای سواد سلامت و خودمراقبتی در جامعه

5.     ارزیابی و بهبود کیفیت خدمات بهداشتی با تمرکز بر استانداردهای فنی و بازدیدهای تخصصی

6.     نقش‌آفرینی در کمیته‌ها و کارگروه‌های فنی استان و ارائه مشاوره تخصصی به ریاست مرکز

7.     حمایت از پژوهش‌های کاربردی و مطالعات اپیدمیولوژیک مرتبط با اولویت‌های سلامت استان

8. سایر موارد ارجاعی 

 

دکتر علی رشیدی پور

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 59702
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *