اقدامات مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر به مناسبت هفته ملی جمعیت

اقدامات مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر به مناسبت هفته ملی جمعیت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای گرامیداشت هفته ملی جمعیت، سخنرانی در خصوص جمعیت، فرزند آوری و نقش افزایش جمعیت در توسعه جوامع توسط حجت الاسلام و المسلمین امامی امام جماعت مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر در جمع نمازگزاران و در نمازخانه این مرکز انجام شد.

همچنین با دعوت از 22 نفر از همکاران شاغل درای سه فرزند به بالا در دفتر ریاست بیمارستان، از آنان با اهدای هدایایی تجلیل شد و دکتر حسین زاده رئیس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: این روزها یکی از حرف ها و دغدغه‌های اصلی در حوزه جمعیت، بحث افزایش جمعیت و وضعیت کشور در حوزه فرزندآوری است. یکی از شاخصه‌های بسیار مهم توسعه در جوامع، وجود نیروی انسانی و جمعیت جوان است بر این اساس لزوم توجه خانواده‌ها به مقوله فرزندآوری مورد تاکید است و نیز خداوند متعال وعده روزی را به همه داده و شرایط اقتصادی و هزینه های فرزندان نباید باعث کاهش فرزندآوری و جمعیت شود. 

همچنین بنر و پوسترهایی با هدف تشویق و ترویج فرهنگ فرزند آوری در لابی و محوطه بیمارستان نصب گردید.

 

 

  • کد خبر : 44414
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *