اقدامات مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) در هفته ملی جمعیت

اقدامات مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) در هفته ملی جمعیت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) درراستای برنامه های ملی جمعیت در این بیمارستان بیان نمود: به همت رجبی سوپروایزر آموزشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) اقدامات مهمی درراستای بزرگداشت هفته ملی جمعیت و اشاعه فرهنگ جوانی جمعیت در بیمارستان امیرالمومنین (ع) انجام شد.

دکتر ساتی نیک درزی بیان نمود: دکتر سیدمحمد حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان سلامت در روز یکشنبه مورخ  24 اردیبهشت ماه با حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) این بیمارستان را به عنوان بیمارستان برتر در زمینه ترویج زایمان طبیعی و از تلاش های کادر بیمارستان در راستای افزایش جمعیت و فرزنداوری تقدیر و تشکر نمود.

وی گفت: همچنین روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه 1402 دکتر آقا عمو معاون آموزشی مرکز به بیان مطالبی به دانشجویان و حاضران در جلسه پیرامون مزایای فرزند آوری، نیاز جامعه به نیروهای جوان و شاد، خطر سالمند شدن کشور و کاهش نیروی کار پرداخت.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه نیز مصاحبه ای با مادر تازه زایمان کرده در بخش انجام شد و وی از مزایای زایمان طبیعی نسبت به سزارین گفت و از انتخاب زایمان طبیعی احساس رضایت و خرسندی نمود.

دکتر نیک درزی بیان کرد: روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه مصاحبه با دکتر بوستان متخصص زنان و زایمان پیرو فواید و ترویج زایمان طبیعی و پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه برگزاری کلاس آموزشی جمعیت و خانواده شاد در سالن آمفی تئاتر بیمارستان با سخنرانی احمد پناهی کارشناس ارشد فلسفه در بیمارستان انجام شد.

 

  • کد خبر : 44420
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *