افتخارآفرینی فرهیختگان قرآنی دانشگاه در بیست و هفتمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از حماسه آفرینی کاروان قرآنی این دانشگاه در بخش آوایی، معارفی و ادبی بیست و هفتمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و مراکز و سازمانهای وابسته به وزارت بهداشت در بخش های آوایی، ادبی، معارفی و هنری برگزار شد
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاهیان کشور به شمار می رود، اظهار داشت: خوشحالیم که به لحاظ تعداد شرکت کنندگان در سه سطح استاد، دانشجو و کارمند در وضعیت مطلوبی قرار داریم و شاهد استقبال این عزیزان در جشنواره بودیم.
دکتر عبدالحمید حاجی حسنی ادامه داد: در بخش های آوایی، معارفی و ادبی تعداد ۹ نفر از فرهیختگان این دانشگاه حائز کسب رتبه برتر کشوری شدند و در همین راستا این افتخار کسب شده را خدمت جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی سمنان به فرهیختگان مقام آور تبریک عرض نموده و آرزوی توفیقات روزافزون عزیزان نامبرده را از خداوند متعال مسئلت مینمایم.
نتایج درخشان کاروان قرآنی دانشگاه و کسب رتبه های برتر در مرحله کشوری جشنواره قرآن به شرح ذیل می باشد:
1- خانم محدثه رمضان پور نفر اول رشته قرائت کشور در بخش دانشجویان
2-خانم سیده زهرا مرادی قادی نفر اول کشور در رشته احکام در بخش دانشجویان
3-خانم طاهره شرفیه نفر اول کشور در رشته زندگی مهدوی در بخش کارکنان
4-آقای امید صبوری نفر دوم کشور در رشته احکام در بحش دانشجویان
خانم الهه صباغیان نفر سوم کشور در رشته آشنایی با معارف صحیفیه سجادیه کشوری در بخش کارکنان 5-
6-خانم مطهره کبیریان راد نفر چهارم کشور در رشته پرسمان معارفی در بخش کارکنان
7-خانم فاطمه ادب نفر چهارم رشته ترتیل کشور در بخش دانشجویان
خانم سمیه قزلو نفر چهارم کشور در رشته آئین سخنوری در بخش کارکنان 8-
9-خانم نادیا ذوالفقار خانی نفر پنجم رشته مقاله نویسی در بخش دانشجویان