اعزام کاروان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به کربلای معلی

اعزام کاروان دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به کربلای معلی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ هم‌زمان با فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ علوم پزشکی استان سمنان در قالب یک کاروان ۴۰ نفره در روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری با بدرقه دکتر عبدالحمید حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی، جمعی از مدیران و مسئولان از مزار شهدای گمنام عازم کربلای معلی شدند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آیین بدرقه دانشجویان به سوی کربلای معلی اظهار کرد: خدا را شاکریم که امسال نیز با عنایت حضرت حق، حضرت ولی عصر(عج) و حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شاهد و ناظر بدرقه زوار کربلا به مناسبت اربعین حسینی باشیم.

دکتر عبدالحمید حاجی حسنی ضمن آرزوی سلامتی و استجابت دعا در این سفر معنوی، گفت: امروزه پیاده‌روی اربعین، یکی از جلوه‌های شکوه و ظرفیت‌های مسلمانان برای معرفی دین اسلام است و یکی از کارهایی است که زمینه معرفی فرهنگ جدیدی را برای دنیا فراهم می‌کند. جلوه‌های بسیار باشکوهی که در این پیاده‌روی تجربه می‌کنید برای همیشه به یاد شما خواهد ماند و تحت تاثیر آن قرار خواهید گرفت

وی در پایان مراسم بدرقه دانشجویان ضمن التماس دعا برای همه زائران اباعبدالله الحسین توفیق بهره مندی بیشتر از این سفر معنوی را نمود.

  • کد خبر : 46137
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *