اطلاعیه برگزاری مراسم تجلیل از مقام استاد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، درراستای برگزاری هفتمین جشنواره گرامیداشت هفته آموزش ( 16 لغایت 22 اردیبهشت ماه 1402) مراسم بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان به منظور تقدیر از اعضای هیات علمی، برگزیدگان دانشگاهی و کشوری جشنواره شهید مطهری برگزار می شود و از تمامی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه دعوت می شود تا در این مراسم حضور بهم رسانند.
زمان: سه شنبه 19 اردیبهشت ماه 1402 - ساعت 10:00 الی 12:00
محل برگزاری: سالن زکریا رازی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
لینک کوتاه خبر :