ارتقا و توسعه تعاملات دانشگاه با خیرین حوزه سلامت از برنامه های اصلی مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه بیست و سوم دی ماه سال جاری نشست دکتر علی رشیدی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سید مهدی حسینی خیر نیک اندیش حوزه سلامت شهرستان سمنان درراستای انعقاد تعامل نامه همکاری در راستای توسعه زیرساختهای خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که دکتر مجید میرمحمدخانی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر پیمان رئیس عبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرائی حوزه ریاست دانشگاه، مهندس مومنی مشاور عمرانی و نگهداشت ابنیه و ساختمان دانشگاه، کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، دکتر شیرازه معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و دکتر الهام افراز رئیس دانشکده دندانپزشکی و جمعی از مدیران مربوطه حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با قدردانی از حمایتها و همراهی خیرین سلامت، اظهار داشت: مشارکت خیرین همواره پشتوانهای ارزشمند برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی به شمار میرود و دانشگاه آماده هرگونه تعامل سازنده برای اجرای پروژههای جدید در شهرستان سمنان است.
دکتر علی رشیدی پور حضور و مشارکت فعال نهادهای مردمی در ارتقای نظام سلامت را امری ضروری و مایه دلگرمی دانست و بر آمادگی دانشگاه برای حمایت علمی، اجرایی و مشورتی از طرحهای خیریه در مسیر ارتقاء سلامت عمومی تأکید کرد.
وی افزود: حضور فعال و دلسوزانه خیرین در عرصه سلامت، نهتنها موجب تسریع در پاسخگویی به نیازهای درمانی جامعه میشود، بلکه بهعنوان بازوی حمایتی نظام سلامت، نقش مهمی در کاهش رنج بیماران، توسعه عدالت درمانی و ارتقای سطح آگاهی عمومی ایفا میکند.
در این نشست تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سید مهدی حسینی خیر نیک اندیش پیرامون توسعه زیرساخت های بهداشتی، درمانی و آموزشی امضاء شد.