ارائه خدمت به 709 بیمار در بخش اسکوپی بیمارستان کوثر در چهار ماه اول سال 1402

ارائه خدمت به 709 بیمار در بخش اسکوپی بیمارستان کوثر در چهار ماه اول سال 1402

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: بخش خیرساز اسکوپی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در چهار ماه اول سال 1402 به 709 بیمار ارائه خدمت نمود.

دکتر احسان حسین زاده بیان نمود: از فروردین الی تیر ماه سال جاری به ترتیب 154، 137، 204 و 214 بیمار از بخش اسکوپی بیمارستان کوثر خدمت دریافت کردند. با ارائه خدمت در این بخش خیرساز از اعزام بیماران به سایر استان ها جلوگیری می شود.

بخش اسکوپی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با مساعدت و همکاری خیرین نیک اندیش ساخت، تجهیز و به بهره برداری رسیده است. این بخش با امکانات کامل و به روز دنیا ، آماده ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به هموطنان و هم استانی های عزیز می باشد.

 

  • کد خبر : 45503
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *